onsdag 26. mars 2008

Da er hverdagen her igjen ...

Ja da er påska godt og vel over for i år, og vi er tilbake til hverdagen igjen. Påskeferien tilbringte vi først på hytta til mamma og pappa opp i Ongdalen, siste del av påska tilbringte vi på hytta til svigers. Mariell var med pappa'n sin til Mosjøen i siste del av påska. Uansett hvor vi tilbringte dagene våre så hadde en topp påskeferie i år!!
Men som sagt nå er vi tilbake til hverdagen igjen, og for min del så betyr det å være hjemme med Leander. Dagene flyr avgårde .... kan ikke skjønne hvor de blir av!!
Nå går jeg og gleder meg til at Papirhjørnet skal åpne på lørdag, - gjett om jeg er å finne der da!! Skal stå parat når butikken åpner jeg :)

Her er noen bilder fra påska :)

Her nyter jeg solen!!

Liten og tøff!!

Mariell har fått fisk!

Aurora og Arne-Einar griller pølser!

Ingen kommentarer: