mandag 22. juni 2009

Kreativ blogger award


WOW!! Jeg har vært så heldig og mottatt denne flotte awarden av Anne M. Det må jeg si varmer stort, så den setter jeg veldig stor pris på :) Tusen takk!!

Regler for denne awarden er:
1. kopier utmerkelsen til din side :)
2. Link til den som ga deg denne
3. Gi awarden videre til andre bloggere
4. Link til disse fra din egen blogg
5. Legg igjen en beskjed på deres blogg, at du har noe til dem!

Synes det er fryktelig vanskelig å velge ut noen få blogger, for det er så mange innspirerende blogger der ute.
Men jeg har denne gangen valgt fire blogger som jeg har fulgt lenge Hildegunn, Lula, Lena-Katrine og Carina. Tusen takk for innspirerende blogger :)

4 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Tusen, tusen takk vennen! Jeg setter utrolig stor pris på å få denne av deg ;)

Ha en super dag! Go'klem

Hildegunn sa...

Tusen takk for denne flotte awarden!
Jeg har noe til deg i bloggen min også ;)

Lula sa...

Tuusen takk for hyggelig award! Det satte jeg virkelig pris på*klem*

Carina sa...

Tusen takk skal du ha for awarden! det setter jeg utrolig stor pris på :)

Ønsker deg en flott dag.

Klem Carina :)