torsdag 25. juni 2009

Pysj pop baluba


Nå har endelig sommeren kommet hit til Steinkjer også :) Og da blir det straks mye mindre scrapping og blogging ... er liksom ikke det som blir prioritert da. Men i dag har jeg hatt noen rolige stunder litt sånn nå og da, der det har vært godt å trekke seg litt innendørs, så da har jeg da fått scrappet denne lo'en.
For en stund siden bestilte jeg nattdrakter til ungene på en nettbutikk, og alle tre ble fotografert i sine nye pysjer den dagen de kom.
Tittelen på denne lo'en datt ned i hodet mitt i det jeg tok bildene :)
Lo'en er litt lysere og friskere i fargene i RL, men hadde litt trøbbel med lyset når jeg tok bildet av den :(

4 kommentarer:

Anne M sa...

Herlig og fresh LO!! Stilig med rammen rundt LOen og stjernen bak bildet;)

Torill sa...

Her er jo de rosa fine bokstavene i bruk jo!!! Knallhærlig LO!!
Rosa og flott!
JIppi for sommer!!!

pia iris sa...

kjempestilige fonter du har brukt.
likte den stjerna. flotte skarpe farger.

Julieutrulie sa...

flott, frisk os sprek LO! stilig bilde :)