lørdag 12. september 2009

Thats just so cute #1


I går var jeg på scrappetreff hos Screppa, kosa meg der som vanlig. Jeg fikk da ferdig noen lo'er, og en av dem var denne :)

På denne lo'en er det egentlig ikke bildet som er det viktigste, men alle tallene ... for på dette bildet er Mariell nøyaktig så gammel ... i år ... eller mnd ... eller dager osv.

Thats just so cute har for litt siden lagt ut sin aller første oppgave, som var å scrappe i rosa. Jeg har jo da to jenter så å scrappe i rosa var igrunnen veldig enkelt for meg :) Men dog veldig gøy!!

7 kommentarer:

Camilla sa...

Så søt denne var! kjempegøy at du har skrevet nøyaktig hvor gammel hun er. ;)

Takk for at du ville leke med oss! ;D

Siv Anne sa...

Så flott. Artig med alle benevnelsene for hvor gammel hun er.
Minner om talen min mann hold i bryllupet vårt. Da gjorde han det samme med hvor lenge det var siden vi hadde møttes :)

Torill sa...

denne ble så stilig!!!
knallflott ide, og nydelig LO!!
takk for en koselig kveld!!!

~Isabell~ sa...

Denne var virkelig gøy, stilig med hvor lenge hun faktisk har levd i sekunder, min osv.Flott løsning på oppgaven

Takk for ditt bidrag=)

Lula sa...

Digger sirkelen, så kreativt! Nydelig bilde og akkurat passe stæsjet:))

Ha en flott søndag videre!!

Anonym sa...

Denne likte jeg kjempegodt, morsom ide med alle de tallene, og flott med ulike fonter! Si fra om du finner igjen den siden da! :)

Gunn-Elin sa...

Så artig! Den ideen der tror jeg kanskje jeg må låne en gang.