onsdag 9. mai 2012

En nydelig liten tass

Denne lagde jeg på et kurs med Vibeka Harila. Det var da jeg for fullt fikk øynene opp for klin og klæsj, og ikke minst DETALJER :) Jeg kosa meg kjempemasse på kurset :) Jeg velger å levere denne til Skissedilla skisse #162. Jeg har vendt litt på skissa da :) Bildet er av Leander og ble tatt i Tyrkia i oktober -11. Han er ikke så veldig enkel å ta bilder av, så det er sjelden jeg får til et slikt blinkskudd av ham. Som regel er det bare masse rare grimaser og ablegøyer.

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne er bare helt råååå Monika!! Jeg ELSKER den malingsrammen du har der!! Flink du:)

Hildegunn sa...

Skikkelig herlig! Flotte farger og så stilig med klin og klæsj!

Håper du får en fiiin søndag!
Klem

Broggis sa...

Lekkert klin og klæsj!!
Herlig bilde, og lekre farger.

Takk for at du deltar!