mandag 18. juni 2012

Full fart

Det regner i bøtter og spann ute, så her er det perfekt scrappevær i dag. Veldig gøy å scræppe altså, men nå har jeg virkelig lyst på sol!!! På Thats just so cute sin blogg fant jeg en fargeutfordring - So cute color #18. Og de fargene som skulle brukes var grå/svart, oransje, rød og blå ... en fargekombinasjon jeg brukte laaaang tid på å få til noe av i det hele tatt. Bladde gjennom arkbunken min flere ganger, plokka ut ark etter ark og forkasta ark etter ark. Så for meg var dette en skikkelig utfordring. Men resultatet ble jeg da igrunnen fornøyd med :)

5 kommentarer:

Bente sa...

Heia, samarbeid er tingen ser det ut som:)

Du lager den ene kule LO`en etter den andre, jo:) Ser du koser deg med det du holder på med:) Håper å se mer fra deg hos ScrappeHuset:)

Tusen takk for hjelpen:) klem fra Bente

Linda sa...

Bildene passet jo perfekt tilutfordringen vår da, de helt rette fargene!!! Likte denne kjempegodt. Flott med bannerne og den punchede borden.

Takk for at du tok utfordringen vår

pia iris sa...

denne LOen "traff" meg gitt :o)
likte den kjempegodt, og fargekomboen vår behersket du jo med glans.
takk for ditt bidrag. klem pia

Tone-Lill sa...

En kjempe lekker LO, søte bilder og masse herlig av pynt og bling
Håper du hadde en fin helg :)

Stine sa...

Herlig side du har laget! Og bildene passet jo helt perfekt til utfordringen! Stilig med vimpelrekken :-)

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

Klem Stine :-)