onsdag 22. august 2012

Ein liten cowboy

Da jeg var på scrappetreff forrige torsdag fant jeg et gammelt bilde av Leander i scrappekofferten. Han er så skjønn på dette bildet, så jeg måtte bare scrappe det :) Og det måtte scrappes i sephia, for han har brun og beige cowboyhatt, rød nattdrakt og rosa smokk som det egentlig står "Aurora" på ... han hadde tjuvlånt Aurora sin smokk. Det ble rett og slett litt fargekræsj, men sephia bilder er veldig fint da :) Jeg har valgt å levere denne lo'en til Frosted Design sin skisseutfordring #48. Jeg har valgt å snu skissa opp ned :) This is a picture of my little boy, Leander. He have a brown hat, an red pyjamas and a pink teat with the name "Aurora" (his older sisters name). So I had to print this picture in sephia :) I have made this for the Frosted Design sketch #48. I turned the sketch 180 degree, but think I have followed the sketch pretty closely.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beautiful layout! Thanks for joining us over at Frosted Designs for our latest sketch challenge.

Lynn sa...

This is gorgeous. I love the painting and all your details. Thanks so much for joining us at Frosted Designs.