tirsdag 13. november 2012

Fun in the sun

Her kommer et livstegn fra meg igjen :) Ikke bestandig like lett å prioritere scrapping når man sliter med mye smerter i kroppen desværre. Men i dag har jeg fått scrappet to kjappe lo'er, og så var jeg på scrappetreff nå på fredag. Så det vil komme noen innlegg fra denne kanten litt fremover nå :)

Her er den ene jeg lagde i dag :) Jeg har scrappet etter utfordringen til That just so cute - HVIT, ROSA, LILLA OG TURKIS

Bildet jeg har scrappet er av Mariell, det ble tatt på den siste dagen vi hadde i Alcudia i oktober 2011. Vi gikk oss en tur ned til stranden og lekte oss litt der :)


2 kommentarer:

GryA sa...

Oi, så stilig! Likte bakgrunnsarket ditt og sirkelen rundt bilde. Flott bruk av fargene.

takk for at du deltar!

Linda sa...

Så fint med hyssingen rundt bildet :)

Takk for at du tok utfordringen vår