onsdag 21. oktober 2009

Art journal


Jeg hadde tenkt å levere denne til utfordringen som Åshild har i sin blogg - Kreativ dagbok, men ble litt vel sent ute. Men jeg fikk iallefall laget en AJ side :) Det er min første side etter kurset jeg var på hos Screppa.

Dette er oppgaven jeg fulgte:
Temaet for ukens side er ”Dette gjør meg glad”. Jeg vil at du skal ha fokus på ting som får deg til å smile, ting som får gleden til å boble i deg. Et eller annet sted på siden din skal du ha med ordet ”sprudle”. Jeg vil at du skal bruke håndskrift til all teksting. Store deler av siden din skal være avispapir. Bruk maling – på en eller annen måte. Og fargen gul. Jeg vil også at du skal ha med en eller flere sirkler. Bildemotivet ditt skal være et glansbilde. Du skal bruke en eller flere knapper som pynt, og på en eller annen måte skal du bruke en synål når du lager siden din. The rest is up to you!

1 kommentar:

Unknown sa...

Flott AJ-side, Monika!

Lag en denne uka også da! - Åshild stiller ikke kvalitetskrav...
Regner med jeg må gjøre ferdig denne ukas side på treffet på fredag!