lørdag 14. november 2009

Aurora 3 år


Dette var mitt bidrag til 2. runde i duellen på scrapping.no. Egentlig så ble jeg veldig fornøyd med min, men jeg får ikke til fine bilder av LO'ene mine nå med dette dunkle lyset som er ute. Det førte jo til at den ikke ble fin i det hele tatt, og fikk bare noen få stemmer.
Litt irriternede å ikke få til bilder av LO'ene, når andre sine bidrag er så lyse og pene :?

Så må jeg få si tusen takk for en flott scrappekveld til gjengen jeg var på treff med i går, jeg kosa meg masse!! Det kommer bilder av en LO eller to fra treffet etterhvert :)

3 kommentarer:

pia iris sa...

synes denne var flott jeg.
jeg redigerer mine i picasa jeg, trykker på "prøv lykken" og da blir de finere i fargen synes jeg.
har du prøvd det?
ha en flott uke.

Gunn-Elin sa...

WOW! Denne ble virkelig lekker!

Anonym sa...

Kjempefin LO! Sliter med det samme som deg ang bildene, og det er så irriterende når det gjør at man mister stemmer :(