lørdag 7. november 2009

Sover du godt lille venn??


Da er det på tide at det blir lagt ut en lo i fra meg igjen også :) Det har gått litt i et i det siste med bassengtrening og sykehusturer osv. Lillegutt har i tillegg hatt innfluensa, stakkar, men er heldigvis ganske så bra nå.
Jeg har såvidt klart å snike meg til et par korte stunder ved scrappepulten min de siste to dagene, og da har denne lo'en blitt til.

På grunn av at Leander har litt problemer med å sove, så har vi endt opp med å ha en madrass liggende på stuegulvet ... han sover best der av en eller annen grunn.
Så på dette bildet ligger han da altså på stua og sover, litt på madrassen og litt på gulvet :)

1 kommentar:

pia iris sa...

så flott denne var, også får jeg si, for det var kommet mye nytt i bloggen din siden jeg var her sist.
flott pyntet og nydelige farger, fin den bånden rundt, går ut i fra at du har tegnet den selv ;-)

husker ikke om du har fått svar på det med det treet på LOen min, det er en qk-dies :-)