mandag 15. mars 2010

Ikke akkurat scrapping ...




... men hjemmelaget er den iallefall :) Jentene har hatt så lyst på likedan som min, og nå har jeg da endelig somla meg til å få ferdig den til Mariell. Aurora sin er også ganske snart ferdig, så den kommer det vel bilde av nå etterhvert :)


Mariell har brukt denne helga på balettforestillinger, og på den ene dansen skulle de ha fargerike sommerklær, og jeg fant ut at denne kunne passe til det. De bildene jeg tok da hun hadde nyoppsatt hår og var nysminka ble det ikke noe av, så jeg måtte ta nye bilder etter at hun kom hjem igjen. Da var hårtoppen tatt ut så hun var litt bustete, sliten var hun også ... men det var jo kjolen jeg i utgangspunktet skulle ta bilde av :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin den ble! Morsomt å kunne sy kjoler selv, da får man dem som man vil ha dem! Ser du har sydd på en merkelapp eller noe nede på ene siden, hva står det på den? Skulle hatt noe til å sy på hjemmelagde ting nemlig...:)

Ann Cecilie Stokke sa...

ser der ja! Nydelig kjole og nydelig jente! :)