mandag 6. april 2009

Noen flere fra meg






Jeg sitter her og kjeder meg, er syk og hjemme alene ... ingen som ville være hjemme sammen med meg i og med at det er omgangssyken jeg har ... ;) Jeg er heldigvis litt bedre nå enn tidligere i dag da, så det går riktige veien :)
Legger ved de fem lo'ene jeg lagde til mars diva på scrapping.no. Ble ikke helt fornøyd med alle de da, de siste gikk litt i forteste laget. Hadde egentlig ikke tid til å lage ferdig de siste før vi skulle dra til Praha, men måtte liksom bare gjøre det for å få levert :)

3 kommentarer:

Mokka sa...

Så mange flotte LOer!! Likte alle! :)
så kjedelig å være syk da. Har nettopp vært igjennom det her også. God bedring, og god påske!

pia iris sa...

masse flotte LOer, men det blir vanskelig å trekke fram ting siden det var såpass mange.
men det var mye flott, og tøft der bildet var oppdelt.
god bedring.

Torill sa...

Synes disse ble knall jeg!!! De vinterLOene var utrolig "kalde" og flotte!!!
Du må bli bra igjen til SteinkjerScrepp{a} da!!
God bedring!