tirsdag 21. april 2009

Skissedilla #4


Jeg og sambo var i Praha like før påske, og nå har jeg endelig kommet i gang med feriealbumen :)
Jeg har scrappet denne til Skissedilla sin 4. skisseutfordring. Jeg er litt usikker på om formatet er tillatt hos Skissedilla da, for det er scrappet i 8 x 8. Men da jeg ikke fant noe om det så tar jeg sjansen :)
Jeg har forresten aldri scrappet i dette formatet før, så det var gøy å prøve noe annet :) Men det var fryktelig liten plass til å pynte uten at det det ble overfylt!

5 kommentarer:

Maren sa...

Så masse flott du har laget! Nydelige layouter!

Torill sa...

knall!!!

Anette sa...

STEIKE!! Denne var lekker!!!

HegeAL sa...

Flott reise LO! Og formatet er lov det;-)

Takk for at du deltar!

linn kr/sykepleier sa...

Råflotte bilder og fin og stilig LO. :D