torsdag 30. april 2009

STM #8


Da har jeg fått lagd enda en til Scrapping the music sin sang #8. Var så mange titler i den sangen så jeg kunne sikkert ha scrappet enda flere, men nå skal jeg prøve å gå videre til neste utfordring :)

Denne har jeg scrappet til ferie albumen vår fra da jeg og sambo var i Praha. Vi har nesten ingen kjærestebilder, så jeg syntes det var på høy tid at vi fikk tatt noen. Ofte er jo en av oss bak kamera! Her er det jeg som har tatt bildet, men denne gangen er jeg likevel med på bildet :) Turte ikke å spørre noen om de ville ta et bilde av oss i frykt for at kamera kunne bli stjælt!!

Jeg har lekt meg litt med kaffe og kaffefilter denne gangen :) Gøy å prøve noe nytt!!

11 kommentarer:

Monica sa...

kjempeflott Lo du har laget, herlige farger og sååå koselig bilde av dere! :)
Så moro at du har så mange bidrag med denne gangen, artig at vi kan inspirere deg sånn! Takk for at du deltar!! :=

Ellen Karin sa...

Alle gode ting er tre heter det, og dette var jo et nydelig bidrag. Så flott det ble å bruke kaffefilteret slik. Det har jeg ikke sett før. Selv har jeg bare brukt det på kort. Men tar med meg denne idéen til en gang det passer.

Ønsker deg ei flott 1. mai helg.

Torill sa...

Kjempearti bilde!!!
Hærlig! Jeg synes det er så gøy at du har begynt å leke deg litt og prøve ting som man ikke vanligvis gjør! KULT!!
Ha ei super helg!

Gro aka emrille sa...

Så moro at du blir så inspirert:)
Denne var helt herlig!
Flotte farger og sååå kult bilde!
Kjempekoselig!

Tinee sa...

Hei Monica :) her kommer svar på det du skrev til meg igjen:)

(Vet ikke helt hvor jeg skal svare deg jeg Tinee ... fant ikke bloggen din (om du har). Så da får jeg håpe du titter innom her igjen og ser :)

Først må jeg få si tusen takk for at du liker bloggen min :)
Jeg har ingen nærbilder av de desværre, hadde ikke med meg riktig linse til fotoapparatet. Så har kun det som jeg har tatt med på den lo'en "På konsert" og der er det ikke så lett å si hvem som står på scenen faktisk.)

Jeg tar gjerne i mot det bildet, hvis jeg kan få det:) ps.: vet du om hvem som står på scenen på bildet? er både Malin Celine med på bildet? :)

Monika sa...

Hei igjen Tinee!!

Det bildet kan du selvfølgelig få, har du en mailadresse jeg kan sende det til??
Mariell sier det er Celine som er på det bildet, men for meg er det umulig å se. Fant nå ut at det faktisk bare var mobilen jeg tok bildet med :)

Lula sa...

Hei! Her inne var det utrolig mye flott å se på! Jeg bare nyter jeg altså. Denne likte jeg godt, bådede duse fargene og oppsettet;)

Ha en flott helg

Tinee sa...

Monica, tusen takk! :) du kan sende det til:bugabugaluga@hotmail.com

så snillt! tusen takk!

Hildegunn sa...

Herlig LO, flott bilde og stilig oppsett!
Ønsker deg ei flott heg!

Wenche sa...

Takk for at du inspirerer oss også. Herlig bidrag

~Isabell~ sa...

utrolig flott, jeg er svak for brune farger, nydelig bilde som sier alt=)